Kontakt

PZ MB d.o.o.
Prečna ulica 16
2212 Šentilj v Slovenskih Goricah

Matična številka 6291457000
Davčna številka SI73820709

Email: info.pz@amis.net

Copyright © 2014 PZ-MB d.o.o. izdelava spletnih strani StraniZaVas.com. Vse pravice pridržane.


Naročilo

Za naročilo knjig založbe PZ-MB d.o.o. izpolnite obrazec na spodnji povezavi:

Naročilo knjig

 

NOVOST!

 

kazenski zakonik siva

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Koraki do odlične pisne komunikacije

Priročnik je dobrodošel nazoren prikaz vseh pomembnih dejavnikov pri zasebnem, javnem, uradnem in poslovnem sporazumevanju, saj smo pri vsakodnevnem pisnem sporočanju doma in v službi dostikrat v zadregi, kako jezikovno-vsebinsko prav napisati in kako oblikovati določeno besedilno vrsto.

Iz vsebine

pdf-download

Format: A5
Vezava: Trda
Izdaja: Knjiga in zgoščenka (komplet)
Število strani: več kot 230 strani
Izid: julij 2015

 

Cena:
Cena brez DDV: 69,41 €
Opis

Ljudje pogosto menijo, da morajo biti za pisanje različnih besedil nadarjeni in da tega ne zmore vsak. Nekateri se znajdejo v zadregi že, ko morajo za svojega otroka napisati opravičilo za šolo. Še večje zadrege pa so pri pisanju prijav za službo, vabil, obvestil. Nadarjenost je potrebna za pisanje leposlovnih besedil, pri vsakdanjem in poslovnem pisnem sporazumevanju pa nadarjenost igra majhno vlogo, kajti pisanje je veščina, ki jo lahko osvojimo, se je naučimo. Najbolj učinkovit način učenja je vaja in čim več pisanja.
K pisanju me je spodbudilo pomanjkanje strokovne in hkrati preprosto in uporabno napisane literature, ki bi piscem pomagala pri pisanju najrazličnejših poslovnih dopisov. Drugi razlog za pisanje je bil, da pisci tako radi posegamo po vzorcih, ki prihajajo iz angleško govorečega sveta, po oblikovnih in jezikovnih, ter hkrati pozabljamo na bogastvo in raznolikost maternega jezika. Uporaba tujk pogosto skriva neznanje in nestrokovnost, na prvi pogled pa seveda besedilo deluje strokovno. Zelo mi je blizu misel iz romana Eleganca ježa, ki ga je napisala Muriel Barbery: »Jezik je bogastvo človeka in njegova uporaba – stvaritev družbene skupnosti – je sveto delo. Jezik in njegova uporaba se razvijata skozi čas: sestavni deli se spreminjajo, pozabimo na njih in jih znova oživimo in včasih se celo zgodi, da lahko izkrivljenost jezika postane izvir še večjemu bogastvu, kar pa še ne spremeni dejstva, da se mora jeziku najprej in predvsem zapriseči popolna zvestoba, če želimo imeti pravico do svobode jezikovnih iger in sprememb.«
Knjiga prinaša poglavje o jezikovni kulturi posameznika in podjetja ali ustanove, ki jo posameznik predstavlja, ter nekatere napotke, kako lahko jezikovno kulturo izboljšamo. Dotaknili se bomo razlik med poslovnim dopisom in dopisom v javni upravi, v nadaljevanju pa se bomo osredotočili na poslovni dopis, njegovo obliko in sestavne dele. Hkrati bomo opozorili na pravopis, jezik in slog pisanja ter vse ponazorili z ustreznimi in neustreznimi primeri. In tako kot pravi Muriel Barbery, šele, ko obvladamo jezik, lahko napišemo dobro besedilo. Zato bo v knjigi poudarek na najpogostejših napakah, ki se pojavljajo v praksi, seveda z ustreznejšimi nadomestili, da ne bi napak ponavljali. Večji del prostora pa bo namenjen besedilnim vrstam s primeri, in sicer kako oblikovati in napisati vabilo, obvestilo, voščilo, prijavo, reklamacijo, zapisnik ... Na koncu se bomo dotaknili še ene zanimive teme, in sicer kreativnost v poslovnem pisanju.
Prepričana sem, da boste s pomočjo teoretičnih razlaga in praktičnih primerov, ki jih boste našli v knjigi, svoje pisanje izboljšali, in kar je najpomembneje, pri pisanju postali samozavestnejši in tako tudi učinkovitejši.


Liljana Vovk